Avond & Nacht(fotografie)

Avondfotografie & Nachtfotografie, een cursus fotografie in het donker.

Workshop Avond & Nachtfotografie.                                     

Wil je ook graag weten hoe je s`avonds mooie foto`s maakt? Schrijf je dan in voor deze leuke en leerzame workshop.

Deze workshop geef ik in twee delen.

Een aantal mensen vindt het moeilijk om tijdens deze workshop gelijk al goede resultaten te behalen. Daarom gaan we eerst op de eerste avond de basis theorie behandelen en in de de praktijk oefenen. Daarvoor gaan we naar Kasteel de Cannenburgh.

Op de tweede avond gaan we naar Deventer. Met de opgedane kennis en ervaring zullen we nu beter in staat zijn om echt mooie foto`s van Deventer te maken.

Een goed statief gebruiken is belangrijk. Ik heb er een aantal in bruikleen!, als je er zelf niet een hebt.

We starten om 19.00 uur en zijn ongeveer om 22.30 uur terug. Het max. aantal deelnemers is 10. (min. 6 deelnemers). 

De camera moet de mogelijkheid hebben om handmatig het diafragma, sluitertijd en ISO waarde in te kunnen stellen (M belichtingsstand). 

 

De fotograaf behoudt het recht om een cursusdeel in overleg te verzetten. Bij aanmelding gaat u akkoord met deze voorwaarden.

Inschrijven voor de workshop

U kunt nu direct inschrijven voor deze workshop!
Na registratie neem ik contact met u op voor verdere informatie.